Subject: Liiklusvälise tegevuse luba
From: "Franko Eskla" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 11:23:33 +0200

Tere

Edastan allkirjastatud liiklusvälise tegevuse loa taotluse.
Lisan manusena ka Notari lepingu ning ajutise liikluskorralduse 
kooskõlastuse.

-- 

Parimat
Franko Eskla
Objektijuht
Pinered Ehitus OÜ
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 5341 9097

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wniYMTyBLkCKgViMUBwEtaKZMolEsv3fiY2psNFT-KWU4XfbWxVTEYdE99gNkhJvYir9UqbFI>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Selles kirjas sisalduv informatsioon on määratud 
ainult adressaatidena märgitud isikutele ning võib sisaldada 
omandiõiguslikel ja/või juriidilistel alustel konfidentsiaalset 
informatsiooni. Kirja sisu konfidentsiaalsuse nõue jääb kehtima nii 
juhusliku kui ka sihiliku väärlevitamise korral, mistõttu kirja kasutamine, 
levitamine või kopeerimine misiganes formaadis on kolmandate isikute poolt 
keelatud. Adressaatidel, kelleni kiri on jõudnud eksikombel, palume see ja 
võimalikud koopiad kustutada ning teavitada väärlevitusest saatjat.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.